Πρωτογονισμός, παγανισμός, αποκρυφισμός και κίνημα των “αδέσποτων κορμιών” – Ανοικτή επιστολή προς την Υπουργό Πολιτισμού και συναφείς Χριστομάχους, Θεοτοκομάχους και Σταυρομάχους (Μέρος Β’)

(Συνέχεια από το πρώτο μέρος.)

“Όλως τυχαίως”, φαίνεται ότι και η εξωσωματική γονιμοποίηση δε στερείται κοινών σημείων με τον αποκρυφισμό, καίτοι σε μια παραλλαγμένη μορφή. Στην αποκρυφιστική γραμματεία συναντώνται ποικίλες αναφορές στη(ν προσπάθεια για) δημιουργία ανθρώπου εκτός σώματος και εκτός της καθορισμένης από τον Θεό οδού αναπαραγωγής. Πρόκειται για τον “homunculus” (ελληνιστί “ανθρωπάριον”). Θα παραθέσουμε ενδεικτικά κάποιες σχετικές αναφορές.

– Ο όρος αυτός εμφανίζεται για πρώτη φορά σε συγγράμματα που αποδίδονται στο γνωστότατο Ελβετό αλχημιστή-αποκρυφιστή και τιμώμενο από τους Ροδόσταυρους Παράκελσο (1493–1541). Στο έργο του “De natura rerum” ο Παράκελσος δίνει ανατριχιαστικές οδηγίες για τη δημιουργία ενός “ανθρωπάριου” με υλικά που συμπεριλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, σπέρμα ανδρός αλλά και ανθρώπινο αίμα (!!!) [37].

– Το αποκρυφιστικό σύγγραμμα “Ο Χυμικός Γάμος του Κρίστιαν Ρόζενκρόιτς” (1616), το οποίο θεωρείται ως ένα από τα τρία μανιφέστα της μυστηριώδους “Αδελφότητας του Ροδόσταυρου”, «…ολοκληρώνεται με τη δημιουργία μιας αρσενικής και μιας θηλυκής μορφής που προσδιορίζονται ως ζεύγος ανθρωπαρίων. Το αλληγορικό κείμενο υποδηλώνει στον αναγνώστη ότι ο απώτερος σκοπός της αλχημείας δεν είναι η χρυσοποιία, αλλά μάλλον είναι η τεχνητή γενιά των ανθρώπων» [38]. Να σημειώσουμε εδώ παρεμπιπτόντως ότι o Ροδοσταυρισμός ενυπάρχει στο 18ο βαθμό μύησης της Μασονίας Σκωτικού Τύπου [39].

– Στο έργο “Φάουστ, Μέρος 2ο” του γνωστού Γερμανού μασόνου συγγραφέα Γ. Β. φ. Γκαίτε [40] παρουσιάζεται ένα αλχημιστικά δημιουργημένο ανθρωπάριο [41].

– Στο μυθιστόρημά του με τίτλο “Ο Μάγος” (1908), ο Άγγλος συγγραφέας Γ. Σ. Μόχαμ, έχοντας ως πρότυπο τον επίσης Άγγλο και πατέρα του νεοσατανισμού Άλιστερ Κρόουλι, παρουσιάζει ως πρωταγωνιστή ένα μάγο, ο οποίος χρησιμοποιεί τη μαγεία – μέχρι ανθρωποθυσίας! –, προκειμένου να δημιουργήσει «φρικτά πλάσματα που ζουν σε σωλήνες» [42].

– Στο διήγημά του με τίτλο “Ένα ανθρωπάριο του εικοστού αιώνα”(1930) ο Αμερικανός συγγραφέας Ν. Χ. Κέλλερ παρουσιάζει τη δημιουργία ενός ανθρωπαρίου σε βιομηχανική κλίμακα από ένα ζεύγος μισογύνηδων, ενώ στο μυθιστόρημά του “To ανθρωπάριο” (1949) παρουσιάζει τον πρωταγωνιστή του να επιχειρεί να δημιουργήσει ένα βρέφος μέσω παρθενογένεσης [43].

– Στο βιβλίο τού γνωστού Ιταλού μεσαιωνολόγου, φιλοσόφου, σημειολόγου και συγγραφέα Ουμπέρτο Έκο “Το εκκρεμές του Φουκώ” (1988) υπάρχουν αρκετές αναφορές σε ένα ανθρωπάριο, ιδιαίτερα λεπτομερώς σε ένα κεφάλαιο που ασχολείται με τις δρυϊδικές τελετές που τελούνται σε ένα πάρτι στο εξοχικό κτήμα (κάστρο) ενός πλούσιου Ροδόσταυρου… [44].

Τα παραπάνω δείχνουν ότι η πρόθεση κάποιων να δημιουργήσουν ανθρώπινα όντα με τεχνητούς τρόπους έχει ήδη εκδηλωθεί εδώ και αιώνες, αλλά τώρα υπάρχει η τεχνολογία που ευνοεί την πραγματοποίηση αυτού του σκοπού. Και θα ήταν μάλλον αφελές να πιστεύουμε ότι η τεχνητή γονιμοποίηση θα περιοριστεί στην απλή ευγονική, αφού σε συνδυασμό με την “τεχνητή νοημοσύνη” μπορεί – εν καιρώ, αν όχι ήδη – να ανοίξει νέα πεδία τερατουργίας, ως κακέκτυπα της Δημιουργίας του Θεού.

Και ας περάσουμε στο τρίτο αίτημα των “αδέσποτων”: το “δικαίωμα στην ευθανασία”. Τον όρο “ευθανασία” χρησιμοποίησε για πρώτη φορά σε ιατρικό πλαίσιο ο Άγγλος φιλόσοφος Φ. Μπέικον (1561-1626), «προκειμένου να αναφερθεί σε έναν εύκολο, ανώδυνο, ευτυχισμένο θάνατο, κατά τη διάρκεια του οποίου «ήταν ευθύνη ενός γιατρού να ανακουφίσει τα “σωματικά βάσανα” του σώματος» » [45]. Σημειωτέον ότι τον Μπέικον “διεκδικεί” ο Ροδοσταυρισμός, χαρακτηρίζοντάς τον Ροδόσταυρο και μάλιστα σε ηγετική θέση [46].

Η ευθανασία δεν ήταν άγνωστη στην αρχαία ειδωλολατρική Ελλάδα. Όλοι γνωρίζουμε ότι στην αρχαία Σπάρτη ήταν θεσμός να ρίπτονται τα δύσμορφα ή ασθενικά παιδιά στους βαραθρώδεις “Αποθέτες”. Ο Πλάτωνας στην Πολιτεία του υποστηρίζει ότι θα ήταν καλό να αφήνονται να πεθάνουν οι ασθενείς στο σώμα, ενώ οι κακόψυχοι να θανατώνονται [47]. Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο διδάσκαλος του Πλάτωνα, ο Σωκράτης, θανατώθηκε με κώνειο – το οποίο φέρνει ανώδυνο θάνατο -, επειδή η διδασκαλία του ενοχλούσε το κατεστημένο της εποχής. Στους καιρούς μας, η πρώτη εγκεκριμένη από το κράτος ευθανασία έλαβε χώρα στη ναζιστική Γερμανία, με την αφαίρεση της ζωής ενός εκ γενετής ανάπηρου βρέφους [48]. Η πράξη αυτή σηματοδότησε την έναρξη του ναζιστικού προγράμματος ευθανασίαςAktion T4” με το οποίο δολοφονήθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι με αναπηρία [49], αφού, βέβαια, είχαν περάσει πρώτα από “ειδικές εξετάσεις” από “ειδικούς ιατρούς” των Ναζί, και είχαν κριθεί “ανίατα άρρωστοι”, οπότε τους παρεχόταν ένας “θάνατος ελέους” [50]. Και, ως γνωστόν, κάποιοι υποστηρίζουν ότι ο Ναζισμός συνδέεται με τον Αποκρυφισμό [51].

Βλέπουμε, λοιπόν, ότι με τον όρο ευθανασία δεν εννοείται απαραίτητα η υποβοηθούμενη αυτοκτονία, αλλά ενίοτε και ο “νομιμοποιημένος” φόνος. Και ποιος άραγε θα εγγυηθεί ότι μια τέτοια τακτική δεν μπορούν να την εκμεταλλευθούν ποικιλοτρόπως κάποιοι, προκειμένου να “απαλλάσσονται” “βολικά και νόμιμα” από την παρουσία κάποιων άλλων; Πάντως, η Εκκλησία μας καταδικάζει τόσο τον φόνο όσο και την αυτοκτονία, καθιστώντας μάλιστα τόν αυτόχειρα μετά θάνατον εκκλησιαστικά ακοινώνητο: δεν του επιτρέπει – κανονικά – την εκκλησιαστική κηδεία ούτε το μνημόσυνο.

Όπως και τα δύο προηγούμενα ζητούμενα των “αδέσποτων”, έτσι και η αυτοκτονία ως τακτική φαίνεται ότι έχει κατά καιρούς συνδεθεί στενά με τον αποκρυφισμό. Στους σύγχρονους καιρούς, είναι γνωστές οι περιπτώσεις παραθρησκευτικών οργανώσεων που ωθούσαν ή/και ωθούν τους ακόλουθούς τους στην αυτοχειρία: “Τάγμα του Ναού του Ηλίου” (το οποίο έχει ενσωματώσει και ροδοσταυρικές ιδέες στο σύστημά του [52]), “Πύλη του Ουρανού”, “Ναός του Λαού” είναι μερικά μόνο ονόματα “καταστροφικής λατρείας” που ευθύνονται για ομαδικές αυτοκτονίες [53]. H “Εκκλησία της Ευθανασίας”, με ηγέτη τον “διεμφυλικό” (κοινώς “τρανσέξουαλ”) Κρις Κόρντα, έχει ως βασικό σύνθημά της τη φράση «Σώσε τον Πλανήτη, Aυτοκτόνησε», ως κύρια εντολή της την «Δεν θα γεννήσεις» και ως “Τέσσερεις Πυλώνες” της την αυτοκτονία, την έκτρωση, τον κανιβαλισμό και το σοδομισμό (νοούμενο ως οποιαδήποτε σεξουαλική πράξη δεν αποσκοπεί στην αναπαραγωγή) [54]. Έρευνα έχει δείξει ότι έφηβοι που έχουν ασχοληθεί με το Σατανισμό παρουσιάζουν, μεταξύ άλλων, και τάσεις για αυτοκτονία [55] , ενώ είναι γνωστά και σύγχρονα δαιμονικά διαδικτυακά παιχνίδια που ωθούν παιδιά και εφήβους στην αυτοκτονία [56]. Είναι σαφέστατο ότι η ασέβεια προς το θεόσδοτο δώρο της ζωής είναι οδός αλλά και στόχος των σκοτεινών δυνάμεων.

Είδαμε ότι στην παρούσα επιστολή η έρευνα οδήγησε αρκετές φορές στο Ροδοσταυρισμό. Αν αυτό είναι τυχαίο ή όχι δεν το γνωρίζουμε. Εφ’ όσον, όμως, η αφίσα των “Αδέσποτων Κορμιών” πέραν των άλλων βλασφημιών συνιστά και βεβήλωση του Τιμίου Σταυρού του Κυρίου μας, χρησιμοποιώντας τον για χυδαίους και ασεβείς σκοπούς, θα αναφερθούμε συνειρμικά και σε μια άλλη, χαρακτηριστική βεβήλωση Σταυρού που μαρτυρείται από το χώρο των Ροδόσταυρων, για να καταδείξουμε τη βέβηλη, αντισταυρική φύση αυτού του κινήματος ή, μάλλον, “μυστικού τάγματος”. Ο προαναφερθείς πατέρας του νεοσατανισμού Άλιστερ Κρόουλι στο περιοδικό του “Εκουίνοξ” (ελληνιστί Ισημερία) καταθέτει μαρτυρία περί μιας αποκρυφιστικής σεξουαλικής τελετής των Ροδόσταυρων: στο κέντρο ενός χώρου που κατά τα φαινόμενα υπήρξε κάποτε ξωκλήσι, ένας “Αρχιερέας” και μια “Αρχιέρεια” συνουσιάζονται τελετουργικά επάνω σε ένα σταυρό σχηματισμένο στο δάπεδο (!). Σε κάθε γωνία του σταυρού υπάρχει σχηματισμένο και ένα από τα τέσσερα ζώα της Αποκάλυψης, ενώ από το χώρο δε λείπουν και τα σύμβολα των δώδεκα ζωδίων. Το αλτάρι του ναΐσκου, πάνω από το οποίο υπάρχουν επτά επτάφωτες λυχνίες, είναι καλυμμένο με ένα ύφασμα που απεικονίζει το σταυρό με το ρόδο (Ροδόσταυρο) [57]. Ίσως από κάτι τέτοιο να εμπνεύστηκε προ ετών (2017) ένας άλλος βέβηλος σκηνοθέτης, θέλοντας την Αειπαρθένο Παναγία μας να συνευρίσκεται με το Διάβολο επί σταυρού πεσμένου στο έδαφος (!) [58]. Σημειωτέον δε ότι για το βέβηλο σύστημα του Ροδοσταυρισμού – και όχι μόνο – ο σταυρός συνιστά φαλλικό σύμβολο, ενώ το ρόδο συμβολίζει το γυναικείο όργανο αναπαραγωγής (!) [59].

Ίσως θα αμφισβητήσει κανείς το ότι όλες αυτές οι αναφορές στον αποκρυφισμό σχετίζονται με την έκτρωση, την εξωσωματική γονιμοποίηση και την ευθανασία/αυτοκτονία τού σήμερα. Υπάρχει, όμως, αν μη τι άλλο, ένα βασικό κοινό σημείο που αδυνατούμε να παραβλέψουμε ακόμα και αν φορούμε παρωπίδες: η ανταρσία. Το αν η Ψύκου και η πομπή της σχετίζονται με αποκρυφιστικές οργανώσεις δεν το γνωρίζουμε. Είναι, ωστόσο, αναμφισβήτητο ότι όλος αυτός ο “δικαιωματισμός” των “Αδέσποτων Κορμιών” – τα οποία η Ψύκου ορίζει ως «Χωρίς δεσπότη, χωρίς αφέντη, χωρίς επιτήρηση, ελεύθερα. Και ταυτόχρονα χωρίς φροντίδα, μόνα.» [60] – έχει ως κοινό χαρακτηριστικό με τον Αποκρυφισμό την επιβολή του ανθρώπινου θελήματος στο θέλημα του Θεού και την αποκοπή του ανθρώπου από τη θεία πρόνοια. Τα “αδέσποτα κορμιά” θέλουν να δολοφονούν παιδιά που ο Κύριος δίνει, να γεννούν παιδιά που ο Κύριος δε δίνει, να επιδιώκουν το θάνατο, όταν ο Κύριος επιμένει να παρέχει ζωή. Αυτή η ανταρσία είναι θεμελιώδες χαρακτηριστικό των αποκρυφιστών, ακριβώς επειδή οι καταβολές τους είναι εωσφορικές. Ο Εωσφόρος ήταν ο πρώτος που θέλησε να επιβληθεί στο Θεό και του Εωσφόρου γεννήματα είναι όλα αυτά τα παλαιότερα ή νεότερα ρεύματα που προβάλλουν την ανθρώπινη αλαζονεία.

Η αγία Εκκλησία μας αντιμετωπίζει τα θέματα αυτά τελείως διαφορετικά, ακριβώς επειδή τα αντιμετωπίζει κατά Θεόν και όχι κατά σάρκα και κατά κόσμον. Ο αληθινός ορθόδοξος Χριστιανός σέβεται και αποδέχεται ταπεινά το θέλημα του Θεού του, επειδή Τον αγαπά και υποτάσσεται ολόψυχα σε Αυτόν. Αν – ακόμα και μετά από πολυετή προσευχή – δεν του δώσει ο Κύριος παιδιά, διοχετεύει με τη Χάρη του Θεού τα γονεϊκά του συναισθήματα σε παιδιά που στερούνται τη στοργή – και είναι αμέτρητα τα παιδιά αυτά ανά τον πλανήτη μας – ή σε άλλες φιλανθρωπίες. Αν ο Κύριος τού δώσει παιδιά, τα δέχεται ως πολύτιμα δώρα, έχοντας συναίσθηση της τεράστιας ευθύνης του απέναντί τους, μη λησμονώντας ότι θα λογοδοτήσει στο Θεό γι’ αυτά. Και αν ο Κύριος επιτρέψει να βρεθεί ο άνθρωπος αυτός στο κρεβάτι του πόνου, αναγνωρίζει και εκτιμά την πολύτιμη αυτή ευκαιρία να καθαρίσει την ψυχή του από τις αμαρτίες. Αξιοποιεί την οδύνη ψυχής και σώματος για να ασκηθεί στην πίστη, την υπομονή, την πραότητα, την ελπίδα, τη δοξολογία του Κυρίου, την εν Χριστώ υπέρβαση του πόνου. Γίνεται η δοκιμασία του γέφυρα προς τον Παράδεισο, επειδή με τη Χάρη του αναστάντος Κυρίου Ιησού Χριστού υπερνικά τη χοϊκή του σάρκα, τον πόνο και το θάνατο. Γι’ αυτό και ο Άγιος Παΐσιος έλεγε ότι πολλοί καρκινοπαθείς κερδίζουν τον Παράδεισο μέσα από την αρρώστια τους. Γι’ αυτό και η Νεομάρτυς Χερουβειμία (Τανάσα) σήκωσε άχρι θανάτου το σταυρό του καρκίνου του δέρματος χωρίς παυσίπονα, παρά τους φρικτούς πόνους. Γι’ αυτό και υπάρχουν άνθρωποι που, ενώ δοκιμάζονται στο κρεβάτι του πόνου επί δεκαετίες, ωστόσο δεν γογγύζουν ούτε απελπίζονται, αντιθέτως φτάνουν στον αγιασμένο χριστιανικό ηρωισμό να λένε λόγια όπως αυτά της Δήμητρας, που επί τριάντα πέντε έτη (από δώδεκα ετών!) βασανίστηκε με μυασθένεια και διάφορες μορφές καρκίνου:

«Δεν ένοιωσα ποτέ το Θεό μακριά μου. Μου ήταν ο γλυκύτατός μου και ο κατά-δικός μου πατέρας. Και ποτέ μόνη μου δεν περπάτησα την πονεμένη και τραχιά πορεία μου. Πάντα στην αγκαλιά Του. Στα γόνατά Του. Στις χούφτες Του τις Πατρικές. Έτσι ένοιωθα. Ποτέ δεν είδα το γιατρό, το νοσοκομείο, τα φάρμακα με μάτι εχθρικό. Ποτέ δεν αντιστάθηκα σε ό,τι μου ζητήθηκε για εξετάσεις, έστω κι αν αυτό μου στοίχιζε πόνους πολλούς. Με ηδονή και γλυκύτητα αγκάλιαζα και καταφιλούσα τα οδυνηρά μου μηχανήματα, που πάρα πολλές φορές η ιατρική τα χρησιμοποίησε πάνω μου. Ποτέ δεν βαρέθηκα το κρεβάτι του πόνου μου, μου γλύκανε όλο μου το είναι, γι’ αυτό με σεβασμό, με δέος και ευγνωμοσύνη το αγκάλιαζα και το καταφιλούσα. Σαν μια ιερή διακονία ανάλαβα να φέρω εις πέρας την ασθένειά μου, ήμουν ο ασθενής και ο διακονών αυτή. Πάντα είχα μέσα μου τον λόγον του Αποστόλου Παύλου, «την διακονία σου πληροφόρησον».

»Η ως τώρα πορεία μου στη γη έχει έντονο το αίσθημα του εξόριστου διαβάτη της ξενιτιάς. Τα πόδια μου τα ανάπηρα στη γη, αλλά τα μάτια μου, η καρδιά μου, ο νούς μου, ήσαν τραβηγμένα ψηλά στον ουρανό. (…) Ποτέ δεν αισθάνθηκα την ημέρα μου να μου είναι βαρετή και ατέλειωτη. Παρά τους πόνους μου, όλα γύρω μου γιορτινά, όλα αναστάσιμα, όλα καινούργια. (…) Χόρτασε το πετσί μου πόνο, και πολλές φορές έκλαυσα από τους φρικτούς πόνους και σε αθυμία έπεσα. Αλλά απηλλαγμένα αυτά της πικρίας, εκεί στο βάθος της ψυχής μου στάλαζαν οι γλυκασμοί και ουράνιες δροσοσταλίδες… (Στο σώμα μου) έδωσα τόσο όσο του έπρεπε για να συντηρηθεί. Το διακόνησα με σεβασμό σαν άρρωστο, και αυτό που είχε ανάγκη του το έδωσα. Ακουσίως στερήθηκε και τα στερήθηκε όλα, ακόμα και τα απαραίτητά του. Πλεόνασε από παντός είδους κακουχία, αλλιώτικη πορεία από τούτη δε γνώρισε. Γύρισε από ασθενοφόρο σε ασθενοφόρο, και από Νοσοκομείο σε Νοσοκομείο και από κρεβάτι σε κρεβάτι και από χέρια σε χέρια… Ποτέ δεν εκπληρώθηκε το θέλημά μου. Και αν ως άνθρωπος ήθελα κάποια στιγμή, αυτό το θέλω μου, μου το κατατεμάχιζε η μυασθένεια. Είμαι δια παντός κάτω από τη δική της εξουσία, σαν ένα καθεστώς τυραννικό επάνω μου, που μου στέρησε και την παραμικρή ανάπαυση. Όμως αυτό, με τίποτα δε με δυσκόλεψε να τρέξω προς την χαρά του πνεύματος, και πόσο μου άρεσε να τρέχω! Δε θέλησα να περιοριστώ μονάχα μέσα στην ανημποριά μου, και αυτή να είμαι μόνο. Μια πορεία τριάντα χρόνων, σαν να’ ναι τριάντα μονάχα λεπτά. Έτσι αισθάνομαι, μια πορεία μεστή, γεμάτη χαρμοσύνης και γλυκασμών. Ευλογητός, ευλογητός ο Θεός για τούτη την ευτυχία…» [61].

Αλλά αυτός ο αναστάσιμος δρόμος του πόνου δεν είναι δυνατός χωρίς Χριστό ούτε χωρίς το Σταυρό του Χριστού. Εκεί ακριβώς ηττώνται και καταρρέουν οι υπέρμαχοι της έκτρωσης, της τεχνητής γονιμοποίησης, της ευθανασίας/αυτοκτονίας, της κάθε ανταρσίας: στο ότι προσπαθούν να σηκώσουν το αβάσταχτο φορτίο του εκάστοτε πόνου ή πόθου χωρίς τη βοήθεια του Αγίου Τριαδικού Θεού, χωρίς πνεύμα σταυροαναστάσιμο. Και, ως άνθρωποι αδύναμοι, καταβάλλονται και εγκαταλείπουν τον αγώνα, καταφεύγοντας στο φόνο, στα “παιδιά του σωλήνα”, στην εκούσια(;) έξοδο από τη ζωή. Εμείς, όμως, δια του σταυρωθέντος και αναστάντος Κυρίου μας νικήσαμε τον πόνο ψυχής και σώματος, πατήσαμε το θάνατο. Το μαρτυρούν αυτό δεκάδες εκατομμύρια Άγιοι Μάρτυρες της Πίστης μας, που έλουσαν τη γη με το αίμα τους ομολογώντας Χριστό και τώρα κοσμούν τον Παράδεισο. Αυτοί είναι οι ορθόδοξοι Χριστιανοί, και ας καταλήγουν να αποκαλούνται “μεσαιωνικοί” από τους οπαδούς του πρωτογονισμού.

Υπουργέ του σοδομοφιλικού, παιδοκτόνου και θανατολατρικού “πολιτισμού”, συνεργέ του βλάσφημου εγκλήματος

Με την παρούσα ανοικτή επιστολή καταγγέλλουμε για άλλη μια φορά τη βλάσφημη και εγκληματική στάση της αντίχριστης κυβέρνησης του κανονικότατα και εγκυρότατα αφορισμένου Κυριάκου Μητσοτάκη [62] απέναντι σε θέματα που άπτονται τόσο της Εκκλησίας όσο και της (βιο)ηθικής. Καταγγέλλουμε κάθε αντίθεο και διεστραμμένο νομοσχέδιο που έχει ψηφίσει ή/και προτείνει η κυβέρνησή σας, ανοίγοντας το δρόμο για τέτοια θεομαχικά προπαγανδιστικά εκτρώματα, όπως η εν λόγω ταινία, και, κυρίως και πρωτίστως, ανοίγοντας το δρόμο για τον πλήρη εξευτελισμό και την πλήρη κατάπτωση της χώρας μας. Καταγγέλλουμε κάθε ενίσχυση ή έστω και ανοχή που η κυβέρνησή σας έχει παράσχει ή επιδείξει σε ποικίλα απάνθρωπα, βλάσφημα και διαστροφικά εγχειρήματα. Καταγγέλλουμε τα “Europride” και ολόκληρο το συρφετό της εμετικής, κτηνώδους ασέβειας και διαστροφής εντός και εκτός των “Φεστιβάλ” σας. Καταγγέλλουμε τα συνθήματα τύπου “Destroy Greece” που κάποιοι τραγελαφικοί ΛΟΑΤΚΙ τόλμησαν να εξαπολύσουν κατά της ίδιας της χώρας που τους ανέχεται [63]. Προφανώς αυτήν ακριβώς την εντολή – “Καταστρέψτε την Ελλάδα” – έχει λάβει η κυβέρνησή σας από τα σκοτεινά κέντρα των μασόνων [64] και εργάζεται πυρετωδώς για την εκτέλεσή της. Γι’ αυτό και είναι μάταιο και οξύμωρο να περιμένουμε από τους ταγμένους υπηρέτες του Διαβόλου να υπερασπιστούν τα δίκαια Θεού και ανθρώπων. Η επίορκη κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, το ναδίρ του πολιτικού εκφυλισμού της χώρας μας, είναι λέπρα, πυορροούσα γάγγραινα και σύφιλη – ως προϊόν πνευματικής πορνείας -, που μαστίζει τον ελληνικό λαό εξ αιτίας της αποστασίας του. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα μείνετε όλοι εσείς ατιμώρητοι από τη θεία δίκη.

Η εν πολλοίς και προ πολλού εξωνημένη στο Μαμωνά, το Βελίαρ και το “Μ.·.Α.·.Τ.·.Σ.·.” “Ελληνική Δικαιοσύνη” θα σας αφήσει προφανώς στο απυρόβλητο για άλλη μια φορά. Η – μασονοκίνητη και μη – Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδας είτε θα συνεχίσει να συμπλέει με τα κελεύσματά σας, πλανώντας και βαυκαλίζοντας το λαό με υποκριτικές και πεθαμένες ψευτο-αντιδράσεις για τα αισχρά και εγκληματικά νομοσχέδιά σας και τις μιαρές ταινίες σας, είτε θα δειλιάσει για άλλη μια φορά, κραδαίνοντας “καταστατικούς χάρτες” ως πρόφαση. Δεν θα σας αναθεματίσει όλους με Μέγα Αφορισμό ως οφείλει, ώστε να σας αποκόψει από το μυστικό σώμα του Χριστού, που είναι η Εκκλησία μας, παραδίδοντάς σας στον πατέρα και αυθέντη σας, το Σατανά, τον οποίο οι ίδιοι επιλέξατε να υπηρετήσετε. Μόνο που οι καταστατικοί χάρτες δεν θα σώσουν κανέναν Αρχιερέα και καμία ΔΙΣ όταν θα έλθει η ώρα της απολογίας για την προδομένη Αρχιεροσύνη στο φρικτό βήμα του Κριτή Χριστού. Το “Ανάθεμα” που δεν ακούσατε από ορθόξοξα αρχιερατικά στόματα το έχετε ήδη ακούσει άνωθεν, από τον ίδιο τον Θεό δια στόματος του Πρωτοκορυφαίου Αποστόλου Παύλου, τόσο εσείς της εξουσίας, όσο και οι λοιποί ταλαίπωροι σαρκολάτρες, θανατολάτρες και μισάνθρωποι της βλάσφημης “Τέχνης” που ζέχνει: «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ’ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ’ ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω.» [65]. Και αυτό το αποστολικό ανάθεμα είναι μόνο ένα μικρό προοίμιο για τη φρικτή τιμωρία που περιμένει όλους σας, αν δε μετανοήσετε.

Ο ελληνικός λαός συνηθίζει να χρησιμοποιεί τη λέξη “αδέσποτα” δίπλα στη λέξη “σκυλιά”. Και υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι οι οποίοι επιλέγουν να ζούνε σαν σκυλιά. Σαν σκυλιά να ζευγαρώνουν – αν και τα σκυλιά δε ζευγαρώνουν με μόνο σκοπό την ηδονή -, σαν σκυλιά να εγγαστρώνονται, σαν σκυλιά να σκοτώνουν τα γεννήματά τους, όταν δεν τα θέλουν, σαν σκυλιά να καταλήγουν στον (εξευγενισμένο) μπόγια, όταν η ζωή τους ή η παρουσία τους είναι πλέον ανεπιθύμητη. Αυτοί οι άνθρωποι υποβιβάζουν την ύπαρξή τους στο επίπεδο του ζώου. Λησμονούν ότι ο άνθρωπος πλάστηκε κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν του ίδιου του Θεού και με τις επιλογές τους καταδικάζουν τα σώματα και τις ψυχές τους σε αιώνια κόλαση. “Ελευθερία” γι’ αυτούς είναι η υποδούλωση στη χωματένια σάρκα τους – “ἐχθροὶ τοῦ σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ, ὧν τὸ τέλος ἀπώλεια, ὧν ὁ Θεὸς ἡ κοιλία καὶ ἡ δόξα ἐν τῇ αἰσχύνῃ αὐτῶν, οἱ τὰ ἐπίγεια φρονοῦντες!” [66] – και “δικαίωμά” τους η ασυδοσία της διαστροφής και του εγκλήματος. Κατ’ ουσία εργάζονται για την τελική κατάπτωση και τον πλήρη εξευτελισμό ολόκληρου του ήδη ξεπεσμένου ανθρώπινου γένους, πρεσβεύοντας την επιστροφή στην πρωτόγονη βαρβαρότητα, αιώνιοι αντάρτες ενάντια στον Πανάγιο Τριαδικό Θεό, που θέλει να ανεβάσει τον άνθρωπο στον ουρανό και να τον δοξάσει στην αιωνιότητα. Και όλα αυτά τα προωθούν με τις “ευλογίες” και τις επιχορηγήσεις κτηνωδών πολιτικών συστημάτων. Αλλά ο χαρακτηρισμός αυτός μάλλον αδικεί τα κτήνη. Διότι, όπως λέει ο Προφήτης Ησαΐας, «ἔγνω βοῦς τὸν κτησάμενον καὶ ὄνος τὴν φάτνην τοῦ κυρίου αὐτοῦ· (…) ὁ λαός με οὐ συνῆκεν» [67]. Αυτός είναι ο “πολιτισμός” σας, Υπουργέ Πολιτισμού: το να καταντάτε τον Άνθρωπο κατώτερο και από τα κτήνη. Αλλά ο χρόνος της δαιμονικής εξουσίας όλων σας τελειώνει. Η ιλιγγιώδης υποταγή της ανθρωπότητας στα προδρομικά του Αντιχρίστου ρεύματα και καθεστώτα, όπως η επάρατη κυβέρνησή σας, δείχνει ότι η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας πλησιάζει.

Εν αναμονή του Παντοκράτορα Ιησού Χριστού, του Κριτή και Ερχόμενου

Βασιλική Οικονόμου

προς δόξαν του Αγίου Τριαδικού Θεού.

IC XC NIKA

Ο ΚΥΡΙΟC ΕΓΓΥC


ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

37. Grafton, Anthony (1999). Natural Particulars: Nature and the Disciplines in Renaissance Europe. MIT Press., από το λήμμα “Homunculus” στη Βικιπαίδεια.

38. Grafton, Anthony (1999), ό.π..

39. Scottish Rite.

40. Johann Wolfgang von Goethe.

41. 1)Poet lore; a quarterly of world literature 1889 p. 269ff A Faust Problem: What was the Homunculus? · 2)Faust by Goethe Faust p. 350ff, Βικιπαίδεια, λήμμα “Homunculus” ό.π..

42. The Magician (Maugham novel).

43. The Homunculus.

44. Λήμμα Homunculus στην ιστοσελίδα Sources.

45. Francis Bacon: The Major Works by Francis Bacon, edited by Brian Vickers, Oxford University Press, p. 630, από το λήμμα “Euthanasia” στη Βικιπαίδεια.

46. 1) Το “Αρχαίο και Μυστικιστικό Τάγμα του Ροδόσταυρου” ισχυρίζεται ότι ο Μπέικον διηύθυνε το Ροδοσταυρικό Τάγμα και τις δραστηριότητές του τόσο στην Αγγλία όσο και στην (ευρωπαϊκή) ήπειρο. (Πηγή:The Ancient and Mystical Order Rosae Crucis. )· 2) Το “Ερευνητικό Ίδρυμα Φράνσις Μπέικον” σε σχετικό σύγγραμμά του αναφέρεται στις έννοιες πίσω από τον συμβολισμό της Αδελφότητας του Χρυσού Ροδόσταυρου και τη σύνδεσή του με τον Φράνσις Μπέικον και τον αλχημιστή-αποκρυφιστή Τζον Ντι (Πηγή: Secrets of the Rosy Cross).

47. Πλάτωνος Πολιτεία ΙΙΙ 409e-410a, κατά παράθεση Ευάγγελου Δ. Πρωτοπαπαδάκη, “Η Ευθανασία απέναντι στη σύγχρονη Βιοηθική”, Εκδ. Αντ. Ν. Σάκκουλα, σελ. 26-27.

48. 1) 25/07/1939 – First severely disabled child killed by State (Persecution and Genocide Under the Nazis 1933 – 1945 – non interactive version By BBC History)· 2)Λήμμα “Gerhard Kretschmar” στη Βικιπαίδεια.

49. 1) Longerich, P. (2010). Holocaust: The Nazi Persecution and Murder of the Jews. Oxford: Oxford University Press· 2) Browning, Christopher (2005). The Origins of the Final Solution: The Evolution of Nazi Jewish Policy, September 1939 – March 1942· 3) Proctor, Robert N. (1988). Racial Hygiene: Medicine under the Nazis. Cambridge, MA: Harvard College, από το λήμμα “Aktion T4” στη Βικιπαίδεια.

50. Proctor, Robert N. (1988). Racial Hygiene: Medicine under the Nazis. Cambridge, MA: Harvard College, Βικιπαίδεια, ό.π..

51. 1) Ariosophy 2) Ναζισμός και αποκρυφισμός.

52. Order of the Solar Temple.

53. 1) Οι Καταστροφικές Λατρείες και οι Παραθρησκείες αποτελούν μεγάλο κίνδυνο, ιδίως για τα παιδιά και τους νέους μας · 2) Η αυτοκτονία στις σύγχρονες αιρέσεις και στην παράδοση της Εκκλησίας.

54. 1) Church of Euthanasia FAQ· 2)Church of Euthanasia στη Βικιπαίδεια.

55. Adolescents previously involved in Satanism experiencing mental health problems.

56. 1) «Θερίζουν» τα παιχνίδια θανάτου «Μπλε Φάλαινα» και «Νεράιδες της φωτιάς»-Πώς θα προστατευτούν τα παιδιά· 2) Momo: Το νέο παιχνίδι αυτοκτονίας προκαλεί τρόμο στις Αρχές.

57. Aleister Crowley, The Best of the Equinox, Sex Magick: Volume III.

58. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΛΑΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ: θα μείνουν ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ από την Ελληνική Δικαιοσύνη οι συντελεστές της βλάσφημης θεατρικής παράστασης “Η ώρα του Διαβόλου”;;;

59. The Secret Teachings of all ages by Manly P. Hall, San Francisco, printed for Manly P. Hall by H.S.Crocker Company, incorporated, MCMXXVIII (1928), σελ. 93.

60. Τα «Αδέσποτα Κορμιά» της Ελίνας Ψύκου απ’ το άλφα ως το ωμέγα.

61. Ο επικήδειος λόγος μιας ψυχής, και η ομολογία της στα 30 χρόνια της αρρώστιας της….

62. ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΟΣ Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΚΑΤΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΚΑΙ ΧΑΡΔΑΛΙΑ;.

623 Ανθελληνισμός κρατικά επιδοτούμενος… “DESTROY GREECE” οι ΛΟΑΤΚΙ.

64. Κυριάκος Μητσοτάκης για συμμετοχή στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ 21-6-2016.

65. Προς Γαλάτας α’ 8-9.

66. Προς Φιλιππησίους γ’ 18-19.

67. Προφήτης Ησαΐας α’ 3.

———————————————–

Την επιστολή προσυπογράφουν (κατόπιν κοινοποίησης) οι αδελφοί μας

Χαράλαμπος Ρηγάκης
Ελευθερία Παπαστεφανάκη
Ελένη Ρηγάκη
Εμμανουήλ Ρηγάκης
Χρυσάνθη Ρηγάκη
Νικόλαος Ποποβίδης
Σορένα Μισελάτζε

3 thoughts on “Πρωτογονισμός, παγανισμός, αποκρυφισμός και κίνημα των “αδέσποτων κορμιών” – Ανοικτή επιστολή προς την Υπουργό Πολιτισμού και συναφείς Χριστομάχους, Θεοτοκομάχους και Σταυρομάχους (Μέρος Β’)

Leave a comment